Helgen

Hej Alla♥
Hur har ni det där ute.

Min helg har bestått av
examensfest för min vän Johanna och i lördags åkte vi till Ängelholm där min mamma är uppvuxen. Som liten har jag tillbringat mycket tid där, så den staden ligger mig varmt om hjärtat.


                            
                              Min fina vän Johanna!

Här  kommer lite bilder ifrån vår helg då mamma, min syster och hennes son Robin var med. Ja och min lilla sötis såklart.

 

Så fantastiskt vackra stränder........



Det var
inget badväder men Livia
 tyckte om att springa i sanden och plocka snäckor.








Robin och Livia leker





Glass
i
Ängelholmsparken



Linbanan var rolig.....



Ha en fin dag alla♥

Kramar Angelica & Livia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0