Fredagsmys

Hej Hopp


 Vacker ljusstake från Formdesign.se




Hur är det med er alla?

Så skönt
att fredagen är här!

Ska leta upp något smarrigt recept som jag kan laga till mina två fina♥

Är lite sugen på någon kycklingrätt så jag får titta runt lite och se om någon blogg har något tips,vet att matplatsen på bloggfamiljen brukar ha mumsiga rätter.

I helgen ska jag och min söta dotter ha en myshelg.

Per ska iväg på pingistävling och jag får pyssla om min dotter.

Men det händer mycket kul.

Vi ska på pysseldag imorgon på Livias förskola och göra lite fina tomtar kanske. Så skönt att hon går på en sån fin förskola med duktiga pedagoger.

Sen blir det 1 årskalas för lilla skruttisen Lova

Livia ska få följa med och välja ut något fint till denna sötis

Sen får man kanske gå ner i förrådet och se var man har adventsljusstakarna och putsa till fönsterna.



Ja ni hör ju själv, fullt upp men bara en massa roliga saker.

Önskar er alla en fin dag♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att allt är bra med Er och att ni har haft en riktigt mysig helg!



Kram Kram

2011-11-20 @ 20:16:56
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0