House of Lola

Hej♥

 
Det här kortet är från helgen då Livia var hos min syster i skåne!


Då var mina fyra veckor som lärarkandidat över.

Jag har haft en härlig tid på
skolan och läraryrket är så kul och spännande!

Men visst ibland är det tufft
men vilket jobb är
inte det.

Nej det är ett utvecklande och spännande arbete, så det ska bli kul att snart få bli klar och ge sig ut i arbetslivet igen.


Igår var jag på tjejträff
och fick se fina kläder från House of Lola.

Köpte den här fina koftan och en klänning.......



Ha en skön kväll

Kramar från mig♥

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vilken söt kofta, House of Lola tror jag minsann att jag har missat! Får kolla runt på nätet, gissar på att det finns en hemsida :-)



Spännande att snart vara färdig lärare, tar du examen nu till sommaren?



Hoppas att du haft en skön tisdag, sov gott!

2011-05-17 @ 22:33:59
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilket jätte fint kort på Livia! Söt hon är:-)

Koftan som du har köpt är verkligen superfin, ett märke som jag aldrig har hört om tidigare.

Är det kläder som säljs i butik?



Kram Kram

2011-05-18 @ 16:01:44
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0