Göteborg

Hej!



Hoppas ni alla haft en skön dag!

Själv så startade jag min torsdag med en rask morgonpromenad så skönt och det är verkligen en härlig start på dagen.

Ska ställa klockan imorgon och ge mig ut igen.

Har kommit igång med min träning igen och det är bara så skönt,vad bra man mår av att röra sig.

Imorgon ska vi upp till Göteborg och heja fram Per och några kompisar som ska kämpa sig igenom de två milen.

Jag hade tänkt att springa men ibland blir inte livet som vi planerat men det kommer flera lopp för en dag ska även jag stå där på startlinjen!

Nu ska jag äta lite jordgubbar och titta lite på Criminal Minds

Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Mannen här hemma ska också springa Göteborgsvarvet på lördag:-)



Kram Kram

2011-05-19 @ 21:12:55
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0