Var är våren?

Ja vad ska man säga ,var är våren?

Här är så kallt och ruggigt idag......

Sitter inne och skriver på en hemtenta och vill bara bli klar, men den här gånger var det mycket segt för tankarna flyger hela tiden iväg..... det är så mycket kul som händer i vår.

Men det ska bli så skönt att komma iväg ikväll och kör Indoor walking med Johanna.



Igår träffade jag mina trevliga vänner från mammagruppen.

Det är så kul att se hur
barnen växer, och det är kul att vi fortfarande har kontakt med varandra och att barnen leker så fint ihop.

Ja jag har verkligen träffat så många nya fina vänner sedan jag flyttade till karskrona julen 06 och jag trivs så bra i den här vackra staden♥

Ha en fortsatt bra dag alla

 Vår glada lilla skrutt

kramiz♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är glad att du flyttade hit julen 06 så att jag fick lära känna dig!

KRAMAR♥

2011-03-10 @ 17:25:14
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0