Helgen

Hej♥

 Bild från segelsemestern,så vackert!

Jo jag är kvar, men har inte hunnit sitta så mycket med datorn men nu är jag här!

Helgen har varit skön och mysig,det blev bla barnteater och Livia älskade det.

Hon satt så lugnt still och tittade nyfiket  på Pettson och katten Findus.



Sen har vi träffat lite fina vänner och ikväll blev det våfflor på balkongen,riktigt mysigt och mumsigt!

Imorgon tänkte jag börja träna så smått igen efter ett litet sommaruppehåll och det ska bli riktigt skönt.

Tänkte lägga ett pass i veckan med cykling för att få lite variation i träningen.

Det ska ju vara bra träning och man vill ju helst träna så mycket som möjligt ute, innan hösten och mörkret kommer.

Hoppas ni alla haft en fin helg!

Kramar Angelica & Livia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack underbara du, vad glad jag blir. Det är ju annars inte något jag bär så ofta så det var kul att det funkade! Du säger alltid så fina saker vännen♥

Jag SKA absolut hänga på, i höst är det du och jag som kör gärnet tillsammans!

Kram

2011-08-01 @ 17:36:25
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0