Ny vecka

Hej Alla fina♥

Ja då var helgen över och man har en ny vecka framför sig.

Har börjat så smått med att förbereda mig inför skolstarten som närmar sig.

Idag tänkte jag bjuda på lite bilder från helgens kräftskiva och några bilder från när vi var hos min syster med familj i Glimåkra.



Livia träffade en liten hundvalp när vi var på fotboll då Robin spelade!



Att leka i syrrans stora trädgård är toppen tycker Livia





Robin & Livia♥



Kräftskivans snygga dukning! God mat med roliga lekar och trevligt sällskap.



Ha en fin dag och var rädda om varandra
Nu ska jag ut och träna ett cykelpass!

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Kräktfest,det såg inte fel ut:)

Hoppas du får en fin tisdag.kraam

2011-08-16 @ 10:22:17
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0