Förkyld

När ska dessa förkylningar ta slut.......



Livia blev sjuk i fredags och nu har jag fått en förkylning men det är bara att äta lite alvedon, ta det lugnt så ingen träning den här veckan,men hoppas på att komma igång efter helgen.

Saknar ju min träning och att träna  ihop med Johanna som säkert kör spinning nu och svettas som bara den ,men snart ska även jag slita kämpa så man kommer iform!

Har börjat köra Gi i gen och och ikväll blev det lax med rödbetor som vi hade i ugnen med getost över ,mycket gott.

Nu ska jag förberada morgondagens lektioner eftersom jag är ute som lärarkandidat och det är så kul och nu är det bara en termin kvar, sen är jag färdig och det känns så spännande.

Önskar er alla en fin kväll och var rädda om varandra♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja fy för dessa förkylningar. Tycker det borde vända nu!

Krya på Er!



Kram Kram

2011-04-12 @ 20:48:32
URL: http://sagafia.se
Postat av: Annas inspiration

Tråkigt med sjukstuga,

hoppas ni mår bättre i dag :-)



KRAM

2011-04-13 @ 19:38:17
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0