Shopping

Hej!

Ja idag bar det av till Kalmar för att inhandla en klänning till helgens bröllop och med mig hade jag smakrådet Johanna! Tack för hjälpen.

En mysig dag med min fina vän, och klänningen hittad vi också snabbt och lätt så jag kunde pusta ut......

Ska visa den en annan dag för nu måste jag jobba vidare med skolarbetet som fått legat åtsidan hela dagen.

Det blev även en tur till Ikea och lite shopping av servis och annat...



ps:Tack för en kanondag Johanna!

Ha en fin kväll alla






Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv, du kommer bli en riktig snygging i helgen...tur att Per får ha dig för sig själv, fniss. En riktigt rolig dag hade vi!! Kram

2010-09-08 @ 21:53:19
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0