Göteborg

Vilken underbar helg vi haft♥

Mysigt sällskap i ett varm Göteborg.

Vi har shoppat och  killarna kämpade sig igenom de två milen i en otrolig värme.

Per slutade på tiden 1.50, är mycket imponerad och han hade nog kunnat springa fortare om det inte hade varit så mycket trängsel på vissa ställen.



Jag och Linda satt på en mysig uteservering och intog ett glas kallt vitt vin.
 
Sen efter någon timmes shopping tyckte vi att nej nu var det tid för ännu ett glas vin denna gång ett rose vin.

Ja som sagt en fin helg med Linda och Ola i ett tropiskt varmt Göteborg.

Har inte tagir kort då jag glömde kameran och min mobil tar inte bra kort måste verkligen fixa en n

Nu är man rätt så trött och Livia sover gott efter en mysig helg hos mormor och Roger.

Sov gott

kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Göteborgsvarvet eller vin? Låter som ni valde det glassiga alternativet. Kram Sara

2010-05-24 @ 15:12:23
URL: http://siggetillaeus.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken mysig helg ni verkar ha haft:-)



Kramar

2010-05-24 @ 20:35:58
URL: http://sagafia.se
Postat av: Hanna Holmberg

Hej! Kul att du hittade mig på facebook ;) Lillasyster Emma sprang Göteborgsvarvet hon med i den rekordvärme som Göteborg bjöd på... Jag bor ju i Göteborg nu för tiden, har övergivit skåne för ett tag. Kommer gifta mig i sommar med min Ian och hoppas sedan på att bilda familj. Kanske får jag en lika söt tjej som du har :) Hoppas det går bra med sista tentan för dig! Kram från ditt kusinbarn (blir det väl, eller??)



2010-05-31 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0