En dag kvar sen Sommarlov

Ja nu närmar sig sommarlovet med stormsteg...

Imorgon skriver jag och klockan ett är jag äntligen ledig.

Tänk en hel underbar sommar har man framför sig kan knappt fatta det.

Idag har jag läst lite till och snart är det tid att lägga ihop böckerna och hoppas på att man sätter den sista tenta.

Jag har suttit på balkongen läst lite men ja som vanligt blir det att ansiktet hamnar mot solen istället för i boken.....

Men solen försvann så jag kunde läsa vidare på ämnet Samhällsekonomi och EU pust.......

I helgen kommer min fina vän Malin från Helsinigborg med familj!

Vi gick gymnasiet tillsammans så vi har upplevt många fina minnen tillsammans.Känns fint att ha en vän som känt en så länge och att man fått följa varandra och att nu se våra barn leka tillsammans det värmer♥

Ha en fin kväll
kramar♥

 Livia sommaren 08♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0