Fredag

God Morgon på er Alla♥

Sitter och läser igenom liten anteckningar inför tentan idag.
 
Måste vara ärlig och säga att den här gången vet jag inte om jag fixar det.

Har inte pluggat i tid känner jag,

Det blev nog ett lite väl långt jullov för mig men skönt och välbehövligt var det.

Ska snart fixa till mig och åka upp.

Vi ska köra inom Ikea och titta en liten runda och äta lunch tillsamman och prata lite och ladda batterierna inför skrivningen.

Är sugen på att köpa en tidning som jag kan läsa ikväll kanske Elle!

 Den snygga Jennifer Aniston pryder omslaget.

Hon har en så fantastisk snygg klädstil.

Ikväll blir det fredagsmys och Lets Dance.

Kommer säkert att somna i soffan efter den här långa dagen...

kram Angelica & Livia♥



Kommentarer
Postat av: josse

hej vännen. Jag tänker på dig och hoppas det går bra gumman.. ses på måndag =) kramar

2010-01-15 @ 10:16:41
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Josefine, Blåeld

Håller tummarna för att din tenta gick bra!



Kramar!

2010-01-16 @ 12:24:01
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0