Varm Fredag

Hej svejs på er alla!

Vilket varmt väder är ju van vid havets fläktande vindar så lite tufft för mig.

Men jag och Livia har svalkat oss med glass idag och tog också en liten tur med tåget som går i stan....

Livia har också klippt sig idag och det var stor akrokodiltårar som kom men han klippte snabbt och

hon blev så söt vår lilla skrutt.

Jag och Per har lånat hem en massa filmer med Mord kommissionen den danska seriern som gick för

några år sedan, och jag älskar den.

mycket bättre än Beck och Wallander och det danska språket är ju helt underbart.

Önskar er alla en fin dag nu ska jag iväg och köpa lite nya blommor till lägenheten.
 


kramar♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt! Ja idag är det för varmt, haha, jag var helt slut när jag hade varit ute och handlat! Lycka till med möhippan i helgen, hoppas att vi kan ses i nästa vecka!! Kramar

2010-08-13 @ 15:52:42
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0