Söndagsfika

Idag har vi varit hos några vänner på fika.

Nina hade gjort en så god äppelpaj med mjöl,havregryn socker kanel.

Sen hade hon smält smör rört i,så god!

 ´

Nina och Martin då vi var i Stockholm.Nina gör en snygg pose...hon är bara så härlig,en glad och omtänksam vän!

Sitter nu och ska skriva på ett arbete, men det är lite trögt idag........
Längtar hem nu, har ju bott borta i tre veckor nu och hoppas så att vi kommer hem till onsdag eller torsdag!

Till något helt annat,såg den här fina servisen på Cervera och vill ha...........
Men en kopp kostar typ 700 så nej det är nog inget för mig ,skulle nog inte våga ställa fram den speciellt inte när man har en nyfiken liten sötnos.....



Jag får kolla in om Höganäs fått in något fint,de har bra saker som håller och är fina!
Det är ju kul att duka upp med lite fina muggar och upplägningsfat.

Ha en mysig söndag,var rädda om varandra♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag känner likadant, motivationen är inte ens bästa vän idag men det går framåt iallafall. Salstenta på tisdag, jippie, usch och fy! Menar du nästa vecka som om 2 dagar eller menar du v.40? För vår del hade nog v.40 passat bäst då vi direkt efter tentan på tis måste sätta oss med en läromedelsgranskning som bör vara ca 15 sidor eller så. Men vilken vecka var det du menade, haha, jag hängde nog inte med riktigt, hihi. Kram

2009-09-20 @ 17:24:37
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tisdag v.40, ska vi kolla om det skulle funka för alla då?

2009-09-20 @ 20:13:27
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: jessi

Gott med fika o umgänge med vänner!

Så skönt för er att ni snart får flytta hem igen. kan tänka mig att ni längtar...



Ha det så gott!

2009-09-21 @ 16:24:25
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0