klänning

Den här ortoligt söta klänningen fick Livia av min syrra med familj på Alla Hjärtans dag! Den kommer från Me Too ett av mina

favoritmärken på barnkläder! De har härliga färger och tuffa mönster på sina kläder.




Idag är det ju fettisdagen...¨ och min älskade sambo kom hem med en semla så lilla frugan blev go och rund om magen igen fniss......Den slank snabbt ner och nu funderar jag allvarligt på hur många varv man måste springa runt huset för att förbränna den haha, säkert alldeles för många för att jag skulle orka. Måste verkligen komma i form. Idag när jag gått upp för två längre trappor i skolan pustade jag länge herregud detta går inte. Jag ska ju springa tjejmilen i sommar.
Men semlor är så gott och lägger sig som bomull i magen!


Kommentarer
Postat av: josse

hej. hur har det gått för dig idag i skolan?:) Min klass är väldigt väldigt stökig och man blir helt skrämmande ibland alltså;p hm nja kanske ska försöka byta färg.. Det är ju inte jag som har gjort den.. kontakta sessan82.blogg.se Det står på min blogg. det är hon som har hjälpt mig att göra den:) kramar

2009-02-25 @ 18:56:51
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0