Mode

Hej alla fina♥

Idag
har jag blivit klar med storstädningen av vår klädkammare.

Känns så skönt och nu när man gått igenom alla kläder och lagt undan sådant som blivit för litet för Livia.

Det är prydligt och snyggt och mycket roligare att välja kläder!

Har snygga förvaringslådor från Ikea så man lätta kan ha ordning och på sina saker!

Är på jakt efter en fin sommarklänning och väska.



Randigt är alltid snyggt tillsammans med vita converse och jeansjacka





Fin väska från MQ Love It♥

Kramar Angelica & Livia♥




Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lova♥

Du är alltid så snyggt klädd vännen! Jag "härmar" ju ofta dig, hihi! Idag shoppade jag mig en randig klänning, du kan ju gissa vilken...du har ju en likadan kavaj :)

Stor kram vännen♥

2012-05-18 @ 21:07:44
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0