Förkylning pågår

Hej igen ♥

Är tillbaka efter några dagars bloggpaus

Har varit en vecka full av aktiviteter och jag har fått mycket gjort denna vecka och det känns så skönt när viktiga saker äntligen blir klara.

Men ikväll är det inte mycket med mig, har fått en rejäl förkylning så ikväll är det te med honung och mjölk som gäller.

Laddar och kurerar mig inför morgon dagens cirkus med Livia och min fina mamma!




Livia med sin fina mormor!

Det är så kul med mamma för hon är så pigg och hänger gärna med på roliga upptåg.

Hon är en riktig livsnjutare och nu planerar hon och hennes sambo en resa till Kenya.

Man ska ta vara på livet och förgylla det med bra saker och människor som ger en energi och glädje♥

Ja livet är allt jäkligt bra,kan inte önska mig mera nja kanske en kitchenaid också
haha....SKÄMT!!!

Kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0