Sommar

Hej Sommar!
 
 Livia sommar 2008♥
 
Vilket härligt väder bara att njuta.
 
Livia har redan hunnit bada många gånger men hennes lilla mamma tittar hellre på.
 
Det blir inte mycket bad för mig denna sommar eller jobb på någon jämn solbränna.
 
Bara att gilla läget med att ha bruna ben fram och vita bak ......
 
Men lite färg på armar och ansikte har det blivit och doppa tårna kan man ju alltid göra badkruka som jag är ,fasiken får jobba på det haha...
 
Ut och njut nu av sommaren för den är kort och det mesta regnar bort som Ledin så fint sjunger!
Kramar♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Så liten & näpen :)Jättefin!

Badkruka ja,
det blir man sannerligen med åren.

Ha en bra dag!

KRAMAR

2012-07-10 @ 12:40:59
URL: http://www.annasinspiration.blogg.se
Postat av: Hanna - En sån där mammabloggare ♥

2008 va minsann en härlig sommar. höggravid som jag va klagade jag mest på den underbara värmen, haha... ^^
min son föddes faktiskt samma datumet som ditt foto är taget på, 27/7 ;o)

ha en fin dag, kram kram

2012-07-12 @ 11:44:37
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0