Tisdag

Hej Hopp♥



Hur är det med er alla i dessa förkylningstider?

Fy man är ju så trött och jag somnar så tidigt varje kväll.

Det tar nog lite tid att komma in i vardagsrutinerna med jobb och annat...

Träningen får stå åt sidan tills jag känner mig piggare men jag hoppas att det ska bli lite träning till helgen igen!

Mår så dåligt då jag inte får motionera för jag blir ju så mycket piggare och gladare!

Livia sover nu gott, och jag ska ta mig en kopp te och slappna av innan det är tid att krypa ner och sova gott!

Ha en skön kväll♥

 Livia♥

kramar

Kommentarer
Postat av: Cissi

Här är det bra, äntligen friska från alla förkylningar.. pepparpeppar



Hoppas allt är bra med er idag med..

2012-02-01 @ 09:35:46
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Vanilla - tävling pågår i bloggen

Söt bild! :-)

2012-02-02 @ 13:27:34
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0