Examen

Hej♥

Vilken helg jag haft.




Känner mig så stolt över att jag klarat av mina studier på Universitetet och idag är jag nu i mål och är Lärare!!               Tjohooo vilken go känska!

För mig var det aldrig en självklarhet att läsa vidare på Universitetet men min fina sambo stöttade och hjälpte mig att komma in på den här banan.


Sen har min familj och vänner hela tiden varit där och stöttat mig och det betyder så mycket!

Helgen blev fyllda av överraskningar och avslutningen i Kalmar domkyrka var pampig och ett minnen som jag aldrig kommer att glömma ,vilken känsla!!!!!



Så tack alla fina som gjorde den här helgen till ett minne för livet!



Ska visa er flera bilder i veckan och berätta om presenterna och överraskningarna!



kram och ha en fin måndag♥


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

ÅH SÅ HÄRLIGT;

ETT STORT GRATTIS!



Många kramar från Anna

2012-01-17 @ 12:57:02
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Hurra! VAd du är bra!! GRATTIS!!!!

2012-01-19 @ 20:20:02
URL: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0