Cykeltur

Hello♥



Då var det söndag och nu är man redo för en ny vecka!

Imorgon ska jag iväg och möta mitt nya arbetslag och det ska bli mycket spännande.

Fick nämligen ett roligt besked i torsdags att jag fått jobbet som jag sökt!

Så nu vet jag vad jag ska göra fram till sommaren så roligt och spännande!

 Vatten är ju riktigt kul!

Idag bjuder jag på lite bilder från helgens lilla promenad på Fäjö

Livia cyklade, och hon har blivit riktigt duktig på att hålla balansen och nu och det går fort frammåt.

Men hon var tvungen att stanna ett tag och visa mamma att hon kunde räcka ut tungan,haha charmigt värre!



Min goa lilla unge♥



Ikväll blir det träning och sen lite förberedelser inför morgondagen!

Kramar

Kommentarer
Postat av: josse

Heej. Hoppas allt är bra med er :) Grattis till nya jobbet :) Vad roligt att du fick det! ;) Vart ska du hålla hus nu till sommaren nu om man får fråga det?:)

Grattis än en gång! Super roligt juh.. Kraam Josefin.

2012-01-22 @ 15:32:46
URL: http://josse87.blogg.se/
Postat av: annette

Och här har vi snö. Det gillas av Robin som har tagit fram längdskidorna, men ja jag vet inte. Våren hade ju varit bra om den hade gett sig tillkänna!!

2012-01-22 @ 16:01:24
Postat av: Petra

Sötisen;)funderar på en balanscykel till min mellantjej är de bra?fast nu åker vi pulka:)kram

2012-01-24 @ 12:04:45
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Cissi

Duktig hon är! Här är det hur mycket snö som helst!

2012-01-24 @ 20:32:32
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0