Söndag

Då var söndagen här och jag sitter och arbetar lite med veckans planering.

Helgen har annars varit lugn då Livia varit förkyld och haft lite feber,men idag är hon piggare så det känns toppen.

Ja nu kliar det verkligen i fingrarna och man vill byta ut hela garderoben och hänga in en massa nya kläder och jag är nog inte ensam om den känslan....

Polarn & Pyret har även fått in ,mycket fina saker måste dit en sväng





underbart fin liten regnkappa♥

Ja man får ju nämna Melodifestivalen också men måste erkänna att jag somnade framför tvn haha vaknade vid tio och tittade då på Bodygard och lite på en Bond film,ja så kul var jag igår men ögonen orkade inte vara öppna.......

Får titta på reprisen, men hörde att Molly gick vidare och det var ju kul för hon har ju en fantastisk röst!

Ha en fin dag, alla ni som tittar in och ni som lämnar fina kommentarer♥

Njut av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0