Kalas

Hej Alla♥

Hoppas att ni alla har haft en skön helg!

Vår helg har bestått av fest och kalas.

I fredags var det lite fest med mina ny arbetskamrater och det blev en mycket rolig kväll.

På lördagen kom Pers föräldrar på lite mat och vi tittade lite på Melodifestivalen och jag tyckte nog att rätt låtar gick vidare!

I går åkte jag med min mamma som numera ser ut som en pepparkaka, eftersom hon vart ute och rest i Thailand i en månad.

Min syster var och också med och vi körde till våra släktningar i Ängelholm och firade mormors syster Ellen, som blev 91 År!

 
Födelsedagsbarnet blir serverad lite tårta♥

Hon är så fantastisk pigg och levnadsglad och hon hade bakat sju sorters kakor och tårta, och ja.... man rullade typ hem....Men det var supergott och smörgåstårtan var inte heller fel.....



Ikväll blir det lite träning för det kan ju behövas...

Ha en fin start på veckan alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0