Trött

♥Hej♥

Jisses idag är det inte mycket med mig.

Det har varit en intensiv vecka både på jobbet och privat.

Men också en mycket speciell vecka på många sätt och vis...

Till helgen blir det lite arbete för mig men även träff med fina vänner!

Tittade in på Polarn och vad mycket fint de har fått in,ja som vanligt ,farligt att gå in där.



Gillar det småblommiga och den här sommarklänningen var ju underbar♥

Ikväll sitter jag också och letar efter biljetter till cirkus Scott som kommer till stan i maj!

Livia kommer att älska det för, ja hon är ju tokig i djur och sen har de ju även sockervadd på cirkus så min lilla skruttt kommer nog att må toppen den kvällen!

Ha en skön torsdag

Kramiz♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0