Livias nya cykel

Hej Alla♥



Hoppas ni fått en bra start på dagen.

Jag började min dag med ett rejält cykelpass på 4 mil.

Ville så gärna komma över tre mils strecket men det var allt lite kämpigt, men jag hade en perfekt runda med lagom backar så det blev ett jämt tempo.

Per och Livia var iväg och köpte en cykel!



Hon valde färgen själv och hennes lilla mamma gillde det valet skarpt!
Så fin i vitt och med de gula hjulen,perfekt.

Det är en sparkcykel där hon tränar balansen på ett bra sätt.

Så nu ska även hon cykla, min lilla sötis.

En stolt liten tjej!



Ha en fin dag alla

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin cykel!!

2011-09-05 @ 21:13:02
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0