Gymnastik

Hej Alla fina♥



Ja regnet det öser ner och jag sitter och njuter av en kopp kaffe.

Ska snart ta tag i den här dagen som bla består av studier och lite träning.

Har inte tränart sen i lördags men då cyklade jag fyra mil så det har varit skönt med lite vila.

Man ska inte köra igång för hårt utan vara snäll mot sin kropp.

Tränar tre dagar i veckan nu men skulle gärna vilja ha en dag till, men som sagt tre gånger är målet varje vecka.

Idag får det bli en liten joggingtur mellan regnskurarna.

Lite senare idag ska jag och Livia sen ta bussen till en fin vän till mig och äta pannkakor och Livia ska få leka med sin kompis Elsa

Måste ju berätta att vår lilla skrutt ska börja på gymnastik på söndag.

Blev så glad över att hon kom med för gympa är ju så kul.

Tränade själv gymnastik när jag var liten och träningen har alltid varit viktig för mig.

Så nu fåt vi inhandla lite fina träningskläder till vår sötis


Ha en fin dag

Kramar  Angelica & Livia♥

Kommentarer
Postat av: Maria

HiHi, söt hon är!!

Roligt med gymnastik. Hoppas att Livia också kommer att tycka om det:-)



Kram Kram

2011-09-07 @ 22:38:37
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0