Barnkläder

Hej♥

Den här fina blusen hänger nu i Livias garderob!

Den är jättesöt till ett par jeans eller jeanskjol.

Den kommer från Kappahl och jag kan verkligen rekommendera er att gå in där,  de har fått in mycket fina barnkläder!




En söt klänning i lila med små blommor!
Funderar på att köpa den och sen får man ju bara hoppas att den snurrar tillräckligt......

För jag har en bestämd liten treåring som vet vad hon vill ha på sig.


Söta leggings med blommor!

Ha en skön kväll alla bloggisar!

Kul att ni lägger en kommentar och att det är lite nya ansikten som tittar in på min lilla blogg!

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken fin blus!

2011-10-12 @ 06:56:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0