Åhlens

Hej♥



Igår var jag och Livia på Åhlens och där var många fina saker!

Men med en liten treåring så går shoppingen snabbt, så jag får ta en liten runda i lugn och ro till helgen.

Men här kommer några fina kläder och ett påslakan som även fanns i rött!

Är lite sugen på att köpa det till Liva♥


Fint men som sagt kolla in det röda om ni kommer in på Åhlens! Det är vit botten med röda elefanter.




De börjar bli riktigt duktiga på att designa barnkläder, och den här blommig byxa och kofta kommer att bli fint på Livia♥

Fast skulle min lilla tjej få bestämma, skulle det bli klänning varje dag som går att snurra i....



Den klänning som inte snurrar tillräckligt enligt henne går helt bort.....

Vart ska det sluta..... men vad kan jag säga. Var själv rätt  så bestämd när det handlade om val av kläder!

Ha en fin dag kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0