Helgen

Hej♥

Ja det blev en bloggfri helg för det har verkligen gått i ett denna lördag söndag.

Men jag har haft det så mysigt med min lilla tjej.

 Lova & Johanna

Vi var på 1 Års kalas och lilla Lova fick ett födelsedags tåg av oss som jag varmt kan rekomendera.


Ett fint minne som man kan sätta fram då de små trollen fyller år!

En jättsöt bordsdekoration tycker jag.

Johanna bjöd på goda kakor och det var så fint precis som det brukar vara när den tösabiten är i farten!!



Vackert för ögat och mycket gott!

Livia inväntar här fikan!





Livia tittade nyfiket på de mindre barnen. Hon var så försiktig och lite blyg vår lilla tjej för det var många nya ansikten.

Innan födelsedagskalaset var vi även på pysseldag på Livias förskola.

Så mysigt och trevligt så nu har vi fått vår dos av pyssel. Eller nja kanske det kan bli något mera här hemma....





Ikväll blir det träning och det ska bli riktigt skönt men det kommer som vanligt att bli svettigt för Body step är grymt jobbigt men kul!

Kramar♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0