Tisdag

Hej Alla♥





Idag har vi ännu en solig dag i Karlskrona, så skönt.

Har varit ute en liten runda på stan för att fixa lite ärende.

Men nu var det ju tänkt att jag skulle börja på min uppsats men jag ska bara.....som Alfons åberg brukar säga.

Ikväll blir det spinning med Johanna och det kommer att bli svettigt värre men så skönt. Har som mål att jag ska träna tre till fyra gånger i veckan och snart kan man jogga och ta långa härliga promenader i vårsolen.

Avslutar dagens lilla blogg med lite fina kläder och väska,solglasögon......




Carpe Diem♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Så somrigt & snyggt, jag är svag för ränder!



Mammabloggalan är för alla oss vanliga tjejer med barn :-) Ska du anmäla dig? Finns en hemsida.



Kramar Anna

2011-03-08 @ 18:31:11
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0