Segling

Här sitter en mycket trött liten mamma....

Livia har inte varit på sitt charmigaste humör, och vet inte hur många gånger jag fått höra dumma mamma.....

Ja det testas gränser helt naturligt men tufft när man är helt själv......

Men imorgon åker vi äntligen upp och möter Per som väntar på oss med segelbåten.

Sen blir det segelsemester i  tre till fyra veckor och det ska bli så underbart att få se Stockholms skärgård!



Livia somnade gott ikväll så jag tror att hennes dåliga humör var trötthet men hon klappade mig på kinden och sa lilla mamma innan hon somnade gott så nu känns det bättre i hjärtat igen♥



Jag kommer kanske inte att vara lika flitig med bloggen men gör lite inlägg ibland.

Kan vara skönt att pausa lite från datorer och mobiler ibland och bara komma ner i arv och njuta av allt det vackra som sommaren har att erbjuda!

Ha en underbar sommar alla och ta hand om varandra!



Kramar Angelica & Livia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0