Åhus

Hej Fina


Jag & Livia befinner oss nu i Åhus hos mamma och Roger.

Hade planerat för en strand dag men nej solen vill inte bryta igenom idag.

Men vi har haft en mysig stund på lekparken och fikat på ett mysigt cafe.

Livia tog en chokladbulle som är en favorit och hennes lilla mamma kunde inte motstå vaniljbullarna!

När mamma kommer hem ska jag bege mig til Kristianstad för lite shopping.

Behöver ett par shorts till mig och Livia,sen vill jag gärna ha en långklänning.





Ikväll blir det lax och nypotatis och jag ska även hinna med lite träning!

Ha en fin dag



Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Mysigt att vara med familjen :-)



Hittade du någon fin långklänning? jag gillar verkligen det plagget :-)



Kramar & hoppas allt är bra

2011-06-08 @ 21:38:48
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0