Träning

Då var det onsdag kväll och Livia har äntligen somnat,det var lite segt ikväll.



Ska nu läsa lite inför morgondagen, och sen ska det bli så skönt att få sova är lite trött ikväll.

Idag blev det ingen träning som jag hade tänkt.

För skolan tog mycket av tiden idag, men imorgon kommer jag hem tidigt så då är det bara att dra på sig understället och springa en runda. För den här snön kommer att ligga länge känns det som.

Ja jisses tänk jag ska springa Göteborgsvarvet......... ja menar hur fasiken tänkte jag.



Hur ska det gå till 2 jädrans mil HJÄLP ska min hjärna fixa dett haha.........

Nej tid att plugga

kramar♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ta fem kiometer i taget, det blir bara 4gr. Det fixar du lätt som en plätt.....ta o spring på löparbandet på gymet o ställ in den på kuperad löpning....då kan man följa staplarna på skärmen och det är lättare att pressa sig själv. På detta viset klarade jag 3 km direkt, efter ett uppehåll på snart 3 månader :)

2011-01-26 @ 21:37:59
Postat av: Johanna

Angelica, har jag inte lärt dig något?

Du vet, man bakar ju en bulle i ugnen så är allt det här jobbiga med träning löst! fniss

Måste ses nån dag, saknar din skåne-dialekt nu!

Kram♥

2011-01-26 @ 23:51:27
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0