Paus

Hej Alla♥

Det blev några dagars bloggpaus för mig,men nu är jag här igen.

Jag och Livia ska en runda till leklandet med Nina och Elsa.

Min sambo
Per har blivit sjuk så helgens middag med våra föräldrar blev inställd.

Men det kommer flera tillfällen......

Livia ligger och sover efter vår lilla shoppingtur.

Jag hittade en fin klänning till skruttisen på KappAhl



Sen hade fått in fina vårkläder och den här funderar jag på att köpa till henne.



Såg ni förresten Lets dance....

Kan bli en intressant omgång och Anders Bagge är min lilla favorit



Ha en finfin lördag

Kramar

 




Kommentarer
Postat av: Annette

Lilla Anders Bagge?!?!?!? Mm en favvis hos mig också, men Tina Turner bjöd ju på sig själv och så dansade hon med min favvis Tobias!! Kram o hälsa Per att han får krya på sig!

2011-01-08 @ 12:58:17
Postat av: Angelica

Ja inte liten men så go....Tobias är fin.

kram syster yster

2011-01-09 @ 08:31:29
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0