Onsdag

Hej på er alla♥



Ja då var det onsdag kväll och den här dagen har varit full av aktiviteter och bus med Livia.

Vi gick till badhuset och plaskade och hade en mysig stund.

Sen bastade vi lite men med en två åring så blir det inte så lång tid i bastun som man kanske önskar...........

Har även plockat ner alla julsaker nu och här ser så rent ut men lite tomt i fönstret så man får nog åka och handla lite nya blommor.



Igår var jag ju hos min vän Johanna och fick träffa deras fantrastiskt söta lilla tjej Lova så mysigt att få gosa med henne, och pladdra på med Johanna. Stackars Johan fick kanske sår i öronen haha nej tror faktiskt inte det men det var ett tag sedan vi sågs.

Ikväll blir det film och en lugn kväll framför tvn men först ska jag dansa en runda med dammsugaren.

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var så mysigt att ha dig här, och härligt att äntligen träffas igen!

Tack så väldans mycket för presenten, mamma blev lika glad som Lova :)



Härligt att ni kom iväg till badhuset, kan tänka mig att ni har det bra när ni är där!

Kramar

2011-01-05 @ 19:39:09
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0