Liviabus

Hej♥

Idag känner jag mig bättre och hoppas verkligen att jag ska få ta en riktigt skön joggingtur i helgen!

 Jag måste visa er ett kort som jag tog i morse......får jag presentera vår lilla busloppa.....





På det här kortet bad jag henne att stå still haha hon blev som en stel pinne.

Som sagt det är mycket bus i den här lilla tjejen

Hon älskar att dansa och sjunga och hon leker att hon är Pippi Ida och Madicken ja och hennes lilla mamma ska också vara med i hennes lek.

Igår fick jag vara Alma i Emil och hon berättar hela tiden vad jag ska göra och säga under hennes lek,hon är så rolig och charmig....

Önskar er alla en fin dag

 
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Ninna

Hej Angelica...

Kul att du hade kommenterat mitt inlägg på bloggen!

Jag svarade dig och tänkte att det kunde vara kul för dig att veta vad jag tyckte:



http://kyrkasvagen17.blogspot.com/2011/02/fordelar-och-nackdelar.html#comments



Lycka till med allt... familjen, träningen osv.



Stor kram!!! /Kram Ninna

2011-02-03 @ 11:32:57
Postat av: Kristin Nilsson

Hej!



Jadu...de sätter mig verkligen under press...första veckan är inte ens slut och jag har redan hållit i lektioner och vfuprojektet är i full gång. Nästa vecka ska jag ha alla lektioner själv! Det är massvis att planera och tänka på, dessutom allt man ska hinna skriva till skolan. Ja, du har rätt...ibland känns det som om man bara har lärt sig fina ord.

Vilka underbara kort på din dotter!

Läste att du skulle jogga i helgen...funderar på att ta min premiär på söndag :-)...om jag inte är helt slut då :-)

Hur går det för dig i skolan? Kramar!

2011-02-03 @ 15:00:20
URL: http://coolnanny.blogg.se/
Postat av: Maria

Söt hon är!

Skönt att du känner dig bättre igen.



Trevlig fredag.



Kram Kram

2011-02-04 @ 10:26:48
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0