Vårnyheter

Hejsan♥



Ja nu är rean i full gång men jag tittar mest på vårnyheterna, och igår kom den nya H&M katalogen.

Det fanns mycket snyggt både till mig och vår lilla skrutt och jag blev så taggad att komma iform nu.

Tänk så kul det skulle vara att kunna ha ett par lite längre shorts och kjol utan att skämmas ihjäl......


Den här klänningen hade varit fin till Livia


Kanke en matchande klänning till lilla mig


Snygga shorts till en blåvitrandig kavaj mycket snyggt!



Avslutar med en bild på mitt drömhus visst är det vackert!
Bilden är från Sköna hem och man blir helt förälskad i detta hus♥

Han en fin fredag och njut av dagen♥
 
Ps: Tack för en underbart fin pratstund igår tjejer!

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vad mycket inspiration jag fick nu, både plaggen och huset var HELT i min smak :-)



Ha en riktigt fin sista dag på 2011 och en härlig start på nya året, stor kram och tack för dina fina och kloka ord på min blogg härom dagen!!!

2011-12-30 @ 22:12:14
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: annette

Många fönster för mamma att putsa ;)

2011-12-30 @ 23:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0