Julen 2011

♥God fortsättning till er Alla♥


 

Här är Livia redo för julafton, en spänd och förväntansfull liten tjej♥







Lite bus innan vi åkte iväg till Fäjö♥

Granen stod där så fin och det var fullt av paketer med många fina saker.



Jag mamma och Per väntade med våra paket till vi kom hem på kvällen, och vi hade en mysig stund då vi öppnade våra fina paket och åt skinksmörgås och drack julmust!

Jag fick ett halsband av Per av designers Efva Attlings Butterfly så nu har jag ett mycket fint litet sett med öronhänge och halsband♥



 

Här var mammas, Pers & mina julklappar!



Per fick Lacoste parfym och en snygg tröja från Peak Performance av lilla mig!
Lilla mamma var också nöjd......



Ja det blev en mysig julafton och Livia somnade gott efter en fin dag!
Kramar♥





Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lova♥

Så fina bilder!

Mysigt att ni kunde fira lite lugnt och stilla hemma på kvällen. Ska bli så kul att ses vännen♥

Stor kram!

2011-12-27 @ 21:19:04
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0