Träning och plugg

Hej Alla♥

Hoppas ni också haft en bra start på denna onsdag.

Vid nio begav jag mig ut på en cykeltur som denna gång blev 3,3 mil.



Det här var nog min tuffaste runda ,mycket backar så det kändes i benen kan jag säga.....

Men jisses vad biten jag har blivit av den här träningsformen.

Men som sagt, saknar gymmet och min fina vän och träningskompanjon Johanna,så snart får vi skaka loss på Wellness också tycker jag.

Har även hunnit med en lunch date och vi pratade mycket skola eftersom hon tog sin lärarexamen i våras.

Fick med mig lite fina tips och råd inför den kommande terminstarten och idag känns det lite lättare.

Är ju lite nervöst inför den slutliga c uppsatsen, men bara att ta ett moment i tagen så ska det nog också gå bra.

Ja nu är ju snart hösten här och det är rätt så kul att få pifffa till lilla hemmet också. Så jag köpte en ny blomma som jag satte i den här fina krukan ,blev inte så dumt.





Ha en fortsatt fin dag♥

Angelica & Livia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0