House Of Lola

Hej i solen♥

Idag tänkte jag visa er lite fin kläder från märket House Of Lola.

Jag ska ha en tjejkväll och då kan man köpa deras underbart fina och sköna kläder.





Sen har de även fina barnkläder och underbara mössor som man inte kan få för många av eller....



Ja som jag tidigare skrivit så har jag äntligen kommit igång med träningne och nu är det mycket cykelträning och igår blev det en härlig runda på 3,4 mil. Jag cyklade en underbar runda på både lansväg och ute på landet.

Men ska försöka komma ner till gymmet också då jag behöver träna lite styrketräning.Ska försöka hitta ett kul pass också kanske step/styrka.

Önskar er en fin dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0