Mysig onsdag!

Hej Onsdag!



Idag har jag en dag för mig själv.

Livia är hos sin farmor och farfar, så hon har det säkert kanon och blir ompysslad.

Det var ett tag sedan hon var där själv, så hon var mycket nöjd ,glad när jag åkte.

Men jag fick en stor kram och puss innan jag for iväg♥



Känns lyxigt att få ta hand om sig själv och bara vara man behöver det också!

Hade även i förväg bestämt mig för att inte städa utan bara strosa omkring lite på stan,äta lunch med min vän Linda och träna.

Kom just hem från en två mils cykling och snart kommer min vän Johanna hit på lite vin och räkor.

Ska bli riktigt mysigt och vi kommer nog att hinna avhandla många ämnen då vi båda är lite av pratkvarnar.....

Måste visa er lite kläder som jag hittade till Livia,både lite nyinkommet och reaplagg.






Ha en fortsatt fin dag

kram kram

Carpe Diem♥






Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt med en "egen" dag! Det behöver man mer än väl ibland.

I morgon ska jag till frisören & bara det ska bli skönt, en hel egen liten stund:-)

Fina kläder.



Kram Kram

2011-08-10 @ 22:09:28
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0