Mysig helg

Hej Alla

Ja då var helgen slut och vi har ännu en vecka full av aktiviteter och annat kul....



Ja vad kan man säga om vår helg?

Det har varit en mysig helg, träffat vänner och och ätit god mat och haft en mysig stund tillsammans.

Jag Per och Livia var även på bomässan och man blev ju inte mindre sugen på att köpa hus när man såg alla snygga designhus.....


Jag gjorde något riktigt gott till våra gäster som kom igår kväll

Pizza med lufttorkad skinka ,getost ,fikon och annat gott, ska lägga upp receptet för det var så smarrigt.

Nu sitter jag och förbereder skolveckan som kommer och det känns bara bra. Det kommer även att bli en hel del träning för nu känner jag mig riktigt taggad inför att komma iform!

Önska er alla en fin kväll

kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin redan och i bra form, men jag längtar

otroligt mycket tills vi kan svettas tillsammans igen! Kram

2010-09-27 @ 09:38:21
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0