Lugn söndag

Hej Alla♥



Hoppas ni alla har en fin söndag.

Jag och Livia har varit på träff med vår lilla mammagrupp.

Vi är tre fyra tjejer som fortfarande håller kontakten från den tiden då vi började i samma föräldrargrupp.

Det är så kul att följa barnen och se hur de växer och se deras olika personligheter.

Carolin bjöd på god fika och vi hade en massa att prata om en mysig stund.

Nu sover Livia och jag sitter tittar på valet det kommer attt bli spännande och jämt ....

I eftermiddag får det bli en liten promenad innan det är tid att ta tag i den stora tvätthögen...

Avslutar med en urtjusig bild på en klänning som ser så skön ut....



Ha en bra fin dag♥

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Fin klänning! Hoppas du fick en skön promenad och att tvätthögen minskade =) Kram!

2010-09-20 @ 09:27:59
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Catrine

Hej! Vilken trevlig blogg du har! Fick ett tips från väninnan, bingo. Själv har jag ingen eller den är nedlagd. Får se om jag tar upp den när lillen i magen är född 3 månader kvar nu men jag har en del problem och ligger på sjukhuset.

Vad anser du om foto på de små på bloggen?

Vad kan vara riskfyllt? Vad kan hända undrar jag.

Kram från Catrine i Kalmar

2010-09-20 @ 09:41:27
Postat av: Annas inspiration

Hej tjejen!



Mysig klänning!

så skoj att träffa dem från föräldragruppen, jag längtar efter det :-)



Hoppas ni fått en bra start på veckan

KRAAAAM

2010-09-20 @ 17:23:48
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0