Äntligen helg

Så härligt att helgen är här!

 Livia kopplar av i Västerviks skärgård

Det har varit en vecka full av aktiviteter så nu känns det skönt med att få en lugn helg med min lilla familj.

Imorgon ska jag ha en lyxig förmiddag hos frissan.

Det ska färgas och klippas och det är så skönt att bara få sitta och koppla av med lite skvallertidningar en kopp kaffe och njuta av att få bli fin i håret.

Har varit uppe i skolan en runda och vid åtta kom lilla tjejligan och hämtade upp mig sen skrev vi ett litet prov i en timme en liten fika på det och så hem igen.

Nu ska jag ta köpa lite blommor och blåbär på torget sen ska jag hämta Livia och då får det bli en tur till lekparken.

Önskar er alla en fin kväll



Kramiz♥

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Åh, frisören skulle jag också behöva besöka - ser hemsk ut just nu! : )



Ett sent svar: Jag köper mina Odd Mollysar på LK i Ronneby eller på Casablanca i Karlskrona, sedan passar jag på att köpa mer "udda" plagg när jag är i Stockholm. Utbudet här nere bruakr inte vara så jättestort, men jag lyckades komma in på Casablanca just när de packade upp en massa nya plagg förra veckan! : )



Men även här behöver vi komma ikapp med sparandet så OMshoppandet får vänta lite, köpte en kofta bara.



Kram, trevlig helg!

2010-09-03 @ 19:49:46
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0