Vinterjacka


Hej Alla fina!

Sitter just nu och bloggar på min nya dator, och det känns kanonbra så kul med en egen.

Idag provade jag den här fina jackan på MQ vad tycks?

Funderar på att köpa den, varm och klassiskt snygg.

Ja vad har jag gjort idag då?

Jo det blev en runda till leksaksaffären med Livia sen kom min fina vän Johanna på besök och vi hade en mysig pratstund.



Nu ska jag ta en kopp te, för min hals är inte riktigt bra ännu suck ,man är så trött på att vara förkyld nu.

Vill ju ut och springa och köra box, spinning på gymmet.

Ha en fin kväll

kramar Angelica♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Så skönt med egen dator!



Jackan är verkligen fin, den kommer du få mycket nytta av.



ha en mysig fredag

kramis

2010-10-22 @ 17:05:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0