Solig Lördag

Vilket väder vi haft idag!



Jag Per & Livia har varit ute hela eftermiddagen och promenerat och lekt med vår söta skrutt.



Så ikväll kommer nog Livia att somna gott efter dag full av aktiviteter och friskluft.

Per var ute igår och jag sov över hos min vän Nina så vi hade en lite tjejkväll med våra barn.

 Livia och Elsa lekte i parken idag♥

Jag och Nina tog ett glas vin och tittade på Sex and the City och den är ju bara så bra den serien och det var kul att titta på de första avsnitten.

Ha en fin kväll

kramar till er

Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken otroligt vacker bild du fotat! (översta)

Höstens färger är ju så vackra.



Mysigt med tjejkväll o SATC serien är bäst, har den hemma i en skolåda o brukar titta på några avsnitt då o då.



KRAM

2010-10-10 @ 09:25:43
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0