Ny vecka nya utmaningar

Ja då var det åter en ny vecka och den kommer att vara full av skolarbeten men även en liten tripp till Helsingborg.



Min fina vän Malin bor där med sin sambo Roger och deras två barn.

Jag och Malin träffades när vi gick på gymnasiet så vi har haft många fina stunder och hjälpt varandra då livet varit lite svårare. En vän som betyder mycket för mig helt enkelt.

Ska bli så kul att ses igen och ha en mysig helg tillsammans i Helsingborg som är en underbar stad.

Idag har jag varit i skolan och redovisat en del av ett arbete som ska in den här veckan och det gick bra!

Träffade även lite gamla kursare och det var ett kärt återseende och vi kommer att gå ihop nästa termin så kul!

Imorse var det riktigt kallt när jag lämnade Livia så det kan nog bli någon skön mössa till vår lilla skrutt.Hon har ett gäng men det är ju så kul att köpa tuffa mössor



Nu ska jag ta mig en kopp te sen blir det nog tidigt i säng för jag är lite trött ikväll.

Carpe Diem♥

Kommentarer
Postat av: Christin

Jag har aldrig varit i Helsingborg men hört att det ska va en fin stad :) E också trött så jag ska nog också gå och lägga mig tidigt.

2010-10-11 @ 21:02:38
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0