Leksaksaffären

Vilket väder vi haft idag, fy vad tråkigt.

Jag och Livia skulle gå till lekparken efter att jag hämtat henne, men det blev en tur till leksakshuset istället.

Jag köpte en kavel och formar till henne ,som hon kan ha till leran som nu är en favorit.

Tycker också det är lite småmysigt och sitta med henne och forma gubbar ,bilar.

Men idag ville hon att jag skulle göra  Emi,l hmmm...... nja det kan nog bli lite svårt sa jag haha

Hon är ju helt tokig i Emil och hon leker att jag är Alma och hon Emil,sen ska jag jaga henne in i snickerboa, så gulligt. Ja man får lite motion när man har en liten busungen i huset♥



Ha en fin kväll

kramar till er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv för pratstunden, hoppas du blir något klokare på det här med skolan!

Kramar

2010-10-27 @ 21:07:49
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0