Inredning

Hur har ni det idag?

Jag har redan hunnit vara i skolan och nu sitter jag och jobbar lite sen är det tid att hämta Livia och fixa till lite pannkakor till kvällsmat.

Ja nu börjar de redan ta fram julsaker i affärerna, men jag älskar ju julen så det är helt okej.

Hittade lite fina inrednings saker som jag skulle vilja ha.



En snygg vit julgransfot,gillar inte de där hemska gröna

Lycktan skulle vara fin i vårt stora fönster i vardagsrummet



En vacker adventsljusstake



Ja sen kunde jag inte undgå den här fina förvaringslådan, till plåster ocl lite annat, jag är ju lite tokig i snygga förvaringslådor.

Ha en fin torsdag

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Vilka härliga julsaker, framförallt ljusstaken =) Ha en mysig helg, kram!

2010-10-29 @ 10:17:42
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0