Söndagkväll

Då var det söndag kväll, och man känner sig rätt så trött men på ett skönt sätt.



För vi har haft en så mysig och skön helg med fina vänner och familj.

Vi sov till halv åtta idag så det var sovmorgon....

Sen bar det av till Pers föräldrar på Fäjö,vi hade köpt med oss lite bullar och fika för det var ju farsdag så det fick  firas lite extra idag.

Efter lunch åkte vi ut till Pers brot med familj, på Sturkö och kusinerna busade och lekte några timmar och vi vuxna fick en mysig fikastund.

Nu sover Livia som en liten gris och jag ska också krypa ner för nu känner jag mig rätt så trött.

Tänker på min goa vän Johanna och funderar på om hon inte är innen på BB,för det är alltid lite nervöst när ens vänner ska ha barn.

Hoppas allt går fort och smidigt och att de mår bra.

Sov Gott♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0